ММО вчителів природничо - математичного циклу

18 лютого у нашій школі було проведено семінар учителів математики, інформатики та фізики.
 Учитель інформатики Михайлишин Л. В. провела відкритий урок з учнями 10 класу на тему: «Діаграми в Excel».  Урок було проведено з використанням інтерактивної дошки, яка дозволяє зробити процес навчання яскравим,  наочним, динамічним, а також більш ефективно здійснювати «зворотний зв'язок».
 Учитель інформатики створила інтерактивні вправи на порталі  http://LearningApps.org. Основна ідея яких полягає в тому, що учні можуть перевірити і закріпити свої знання. Це доброзичливий ресурс, він створює ситуацію успіху, підвищує самооцінку учнів, які успішно виконують завдання.
Оскільки темою методичного об’єднання було «Ведення власного блогу», то Михайлишин Л. В. розповіла етапи його створення. Адже блог - це своєрідний мережевий щоденник, простенький сайт, основною відзнакою якого є доступність іншим користувачам. Учителі мають можливість вільно спілкуватися з учнями, батьками, колегами. 
Учні 7 класу разом з вчителем математики Курант Н.Д. здійснили подорож країною Трикутників, протягом якої повторили, систематизували, узагальнили та використали їх при розв'язуванні задач. Семикласники  мандрували «стежкою основних відомостей про трикутник», побували у підземеллі Рівнобедреного Трикутника, відпочили біля озера Трикутник  Історії та відвідали парк Ознак рівності. На уроці використано різні форми, а саме: робота в парах, усні задачі та задачі за готовими рисунками. Під час подорожі учні показали свої вміння і навики роботи з мультимедійною дошкою. 
Кожен учень міг оцінити свою роботу за допомогою аркуша самоконтролю та отримати трикутник успіху  як згадку про подорож. 

Згідно плану відбулося семінарське заняття на тему: «Проблемне навчання та фізичний експеримент, як засіб розвитку творчих здібностей учнів», яке провела вчитель фізики Музика О. Р. Присутні прослухали доповідь вчителя, а також ознайомилися із презентацією, в якій було розкрито питання організації навчального процесу та обговорили суть проблемного навчання, його види і сфери застосування.
Фотоматеріали

Комментариев нет:

Отправить комментарий